Hola!

Det är inte bra att vara för optimistisk om omöjliga saker, man blir helt enkelt bara besviken. Hade idag förhoppningarna om att hinna med alldeles för många affärer i staden på en endaste timma. Istället blev det knappt hälften på en timma och en kvart. Hur som helst så hittade jag det som jag verkligen behövde, och det var en klänning till galakvällen som vi ska ha sista kvällen på lägret (åker imorgon, hemma på tisdag). Hittade en enkel men väldans snygg på Gina Tricot. Gillade verkligen modellen så det blev både en svart och en aprikos-korall-orange. Den svarta ska jag antagligen ha på klassfesten på tisdagkväll, och den andra då på galakvällen.

Nu har jag precis slängt i mig lite mat. Vill inte riskera att falla ihop under gympan med barnen -eller ännu värre, på cykeln på väg dit. För det är just precis dit som jag ska nu, eller snart.

Hasta luego!
~Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!