Fredag

Det är Fredag igen. Och det betyder sovmorgon, det betyder att helgen snart är nära och det betyder att författarporträttet antagligen ska vara klart. Det betyder också att min dag är fullspäckad. Efter skolan ska jag dra mig ner till stan en liiten stund. Sedan baka en Taccopaj och fixa mig inför kvällen. Vid halv sex ska jag och taccopajen befinna oss på Kulturskolan där jag, resten av Cantabile och även Prima Vocce ska ta emot en kör från Eslöv. Till dem säger vi godnatt klockan nio och efter det är vi några sångfåglar som ska till Morfars en stund och fika. Sedan vid tio någongång ska jag och mitt hemskt dåliga lokalsinne hitta hem till Alice som bor.. nånstans ^^ där blir det partaj i några timmar innan jag kraschlandar i min säng.

~Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!