Vardagslyx, vanlig dag och underbara systeryster!

Egentligen borde jag pluggat matte, spanska, hemkunskap och biologi när jag kom hem. Men! det struntade jag heelt i. För istället såg jag på filmen 27 dresses och åt mumsig kladdkaks-muffins som Callan bakat :D

Skolan idag gick faktiskt ganska snabbt. Kommer knappt ens ihåg vad vi gjorde nu när jag tänker..hm, det måste vara något allvarligt fel på min hjärna. Eller jo! vi skrev dikter på svenskan. Min kära kusin som länge påstått att jag borde bli poet borde nog ta tillbaka detdär, för idag kände jag mig inte aaaalls särskilt poetisk. Men det kanske bara är tillfälligt. Senare hade vi statsorientering som det så fint hette, men ska nog inte skriva vart vi gick istället -ifall fel person skulle råka läsa, ooups! :) haha

Underbara systeryster är just nu på sin sista anhalt i usa innan hon kommer hem på fredag-för första gången på 13 månader!!  Ska bli såååååå kul att se henne men också himla konstigt. Nu har jag liksom levt ett år hemma utan henne och vant mig vid att hon bor på andra sidan jorden, och nu kommer hon gå runt i mitt hus!? haha, ska iaf bli skönt att ha henne hemma ett tag -förhoppningvis mer än ett par veckor :)

På tal om syster så kom jag precis på att jag nu ska logga in på hennes dator och checka hennes kontoutdrag eftersom hon inte kan göra det själv.

Tjing!
-Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!