Det första inlägget av 8 80 eller kanske 800

Ska jag vara ärlig.. så är detta allt lite läskigt. Det är inte så att detta är mitt första blogginlägg någonsin nej nej men det första på vääldigt länge. Det känns.. spännande och kusligt på samma gång, men det är kanske så det ska vara.

Anledningen till att min förra blogg rann ut i sanden stavas Bilddagboken.se.  Från början kom vi absolut inte överens men sedan blev jag mer och mer fast. Det gick inte och stoppa, det var helt enkelt roligare än att blogga.
Hur som helst så har jag läängtat otroligt mycket efter att få skriva. Att det är texten som är huvudsaken och inte bara där för att komplettera en bild.


Så nu är jag tillbaka :D

Kommentarer

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!