Söndag

Denna dag blev trots allt bra till slut, även om den inte allt började bra. Jag hade då tänkt vara lite duktig och ut och springa på morgonen. Jag ställde mobilen på 9 så att jag skulle hinna springa, duscha, äta frukost och plugga massa matte innan lunch. Men Nej -istället vaknade jag 10.20 med mobilen i handen, antagligen anstängd i sömnen. Och så var min morgon-plan förstörd. Slöade till fyra kanske.. då jag satt mig och pluggade, åt Digestive, mandlar och mormor o morfars hemgjorda äppeldricka. För när jag är grymt godissugen men inte har något godis hemma är det precis vad jag gör -äter Digestive :D
Sedan åkte jag och mappa till familjen Bergman där vi åt thaimat från Neelys tillsammans. Och Jag, J och M tittade på Säsongspremiären av Andra Avenyn. Avsnittet var riktigt bra, men känndes aaalldeles för kort. Ifs har de lagt upp veckans två andra avsnitt på hemsidan.. men jag tror nog att jag ska hålla mig tills de kommer på tv :)

Nu är det dags att nana.
Nattinatti!  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!