En dag med ingeting

Oj, det var ett tag sedan jag uppdaterade.
Idag är det söndag och jag som hatar söndagar har gjort precis det som jag brukar göra på söndagar. Ingeting. Eller ja, man kan inte göra ingeting för man gör alltid något. Men jag har suttit framför datan säkert 90% av min dag och redigerat bilder, snackat med trevligt folk, läst intressanta bloggar och lyssnat på musik. Så det är alltid något.


I fredags var det UG som gällde. Jämn vecka betyder frivillig UG. Frivillig UG betyder lite folk. Men det var såå kul. Vi bakade sisådär 12 satser chokladbollar, lekte djungeltelegrafen och sjöng lovsångerna som om de vore raggae.

Igår var Linn här och bakade Kanelbullar eftersom det var kanelbullensdag.

Och sedan kom Matilda och Hanna hem till mig för att titta på film, mysa och sjunga.
Trevligt trevligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!