Hej skolarbete

Nu är temaveckorna slut. Brunnsåker är nyinvigd och det som man jobbat för i två hela veckor är slut. Bara sådär. Men det ska bli skönt att träffa klassen igen samtidigt som jag kommer sakna Foto, färg och form-gruppen! Man har insett att det inte är så stor skillnad mellan sexor och nior, samtidigt som skillnaden är enorm. Att det inte är någon skillnad mellan mig och de i särskolan... eller jo, det är det ju faktiskt :)

Det har gått en vecka, och visst -jag är fortfarande egentligen ganska förvirrad. Men jag har bestämt mig för att strunta i det. Strunta i att fundera över vad jag vill göra med mitt liv och istället fundera på hur jag ska ta mig egenom veckan. För det kan jag nog behöva. För just nu känns det som om allt ska svämma över.
diktanalys matteprov engelskaglosor bokrecension noprov spanskaglosor
Och helst så ska man ha tid till att leva lite också. Tid att bara vara. Tid till att bara göra ingeting.

Men göra ingeting ska jag inte göra nu. För nu ska jag skriva färdigt den jäkla diktanalysen.


Kommentarer

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!