Förvirrande

Mitt svar på fågan om vad jag ska bli när jag blir stor har under mitt liv växlat mellan bland annat veterinär, arkeolog, obducent och doktor. Ett tag ville jag också bli musikproducent, simlärare, servitris och det som Johanna ska bli. Men de senaste åren är det doktor som stått högt upp på listan.

Fram tills nu ungefär. Fram tills den stund då jag insåg att det är nu det gäller, var jag nästan säker. Säker på vad jag vill göra med mitt liv. Men hur vet jag att det är Det som jag just nu verkligen vill, och inte en dröm jag dragit med mig utan att släppa in andra idéer och förslag? Eftersom det är Det som kännts självklart. Fram tills nu. Är jag verkligen intresserad av att gå Natur, eller har jag intalat mig till att vara det -just för att det krävdes för det jag ville bli?

Förvirrad och en aning kaotisk
~Linnea

Kommentarer
Postat av: Fannybanny ;)

jaaa, det kan vi gärna göra! :D

hehe det finns en hel del måsten , tror du också har det, eller? :s alla har väl det.. men jaa, en höst promenad borde vi ta! puss<3

2008-10-14 @ 09:55:04

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!