Fredag

Lika bra att starta detta inlägg med att berätta att jag inte heller i onsdags städade mitt rum, som jag så fint lovade. Ellerja, egentligen lovade jag ingeting, men jag skrev att jag skulle göra det. Men nej, så blev det inte. Precis som i måndags, tisdags, torsdag, fred... Nä jusste! för idag, närmare bestämt under nyheterna i pausen på Idol började jag så smått att städa. Visst, jag har inte kommit så långt att jag sorterar i lådorna än. Men att plocka in kläderna i gardroben, slänga smutstvätt i tvättkorgen och sortera de 6(!!) handukar jag hade i rummet är i alla fall en bra start.

Idag kom min kära Pappa hem från Usa. Lite avis är jag allt eftersom han inte bara var på kongress i San Francisco, utan också hann med en sväng förbi San Diego och Coronado. Snäll som han är, släpade han hem fyra bonus size förpackningar med mitt favorit hårspray Freeze it och tre par CK hipsters, likadana jag köpte där i augusti och som jag bara äälskar!

Nä, nu borde jag verkligen sova. Om nio timmar ringer veckarklockan. Då ska jag äta frukost, klä på mig vaarma kläder för att sedan promenera i vinterkylan till TK för ett uppfriskande spinningpass klockan 10. Just nu känns det inte aaaalls lockande, men det är bara att bita ihop. Tänk hur stolt jag kommer vara över mig själv efteråt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!