Nissaström! :)

Jag är sååå trött så det är inte sant. Men det är klart, vem är inte det efter en helg i Nissaström med sena nätter, tidiga frukostar, knöliga sängar, lekar, lekar, bibelstudium(ar?) och lovsång på lovsång. Det var knappt en lugn stund men det har samtidigt varit himla kul. Det är en så stor skillnad att vara fadder, mot att vara konfirmand. För det första så är det mycket roligare. Istället för att vara mitt i smeten och bli tillsagd att göra det och det, kan man vara lite i bakgrunden. Man känner sig mer fri på något sätt. Man vet hur allt går till och man kan vara i steget före -eller efter men ändå veta vad som händer.

Något som är särskilt sjukt med Nissaström är just min frukost. Hemma hatar jag leverpastej och äter det aldrig. Men, hela helgen så är det just precis vad jag haft på frukostmackan. Leverpastej och sådära inlagd gurka, och det har varit svingott!

Men nu är det höstlov som gäller :D Jag har insett att den listan jag skrev upp i förra inlägget bara är en liten del i allt det som jag egentligen ska göra. Så nu gäller det att planera veckan väl så jag verkligen hinner med allt, även "sova, och mysa runt i mina mysbyxor" . Men det ska nog inte vara några problem -eller kanske eftersom jag är sämst på att få saker gjort- hur som helst så är det varken rep med Cantabile, läsning med konfirmanderna, barngympan eller UG så några sådana tider har jag inte att passa (y)

Nä, nu ska jag sova min välbehövda sömn. Känner på mig att detta blev en aning osammanhängande, så det är nog dags ;)

Byee!

Kommentarer

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!