Shake it!

Ikväll har jag skakar och vickat på kroppens alla delar, riktigt ordentligt dessutom. Var nämnligen på TK och tränade Afro Power. Väldigt annorlunda men också väldigt kul. Det svåraste är att släppa kontrollen, att sluta tänka på att man ser extremt fånig ut och bara vara. Bara stå där och ohämmat leva ut afrorörelser till heta afrotrummor. Nä, det är nog något som jag måste jobba på. Fast ifs så var detta första gången jag körde just denna koreografin.. så jag antar att det kommer med tiden.

Idag har jag annars absolut inte gjort det som jag skulle. Jag har varken pluggat eller städat mitt rum, som för tillfället ser ut som om Big bang just bangat. Så det är antagligen vad jag ska göra nu, efter det att jag slängt mig i duschen..

~Tudeluu!

Kommentarer

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!