Torsdag, temadag nummer fyra.

Idag skulle jag och min Foto, färg och form-grupp åka till Rejmes och Bowla. Jag hade varit hemma och för att vara på säkra sidan frågade jag och mitt kära lokalsinne mamma om vägen, och det känndes som om jag hade koll på hur jag skulle ta mig dit. Så jag började cykla förbi Nautilus, under viadukten och över den röda bron. Sedan så blev det lite problem. Jag var inte riktigt säker på vilket håll jag skulle så jag svängde höger (inte vänster!) och hoppades att det skulle vara rätt. Så där cyklade jag framåt och framåt tills jag kom till vägen som går mot stureskolan. Väl där cyklade jag till vänster och antog att jag till slut skulle komma till rätt väg. När jag var vid Högskolan(!!) ringde som tur var Frida och av Anna-Karin fick jag sedan rådet att fråga någon efter vägen till Östergårdsskolan eftersom det låg på rätt väg. Jag hittade ingen av fråga så av en ren slump cyklade jag in på en cykelbana som såg bra ut och i slutet av den vad Östergård ;) Så för att inte vimsa bort mig ännu mer stannade jag där tills snälla Sillen kom och hämtade mig. Haha xD


Kommentarer

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!