We’re feeling good, we’re feeling alright

Det kan nog inte bli mycket bättre. Det kan helt enkelt inte kännas mycket bättre än vad det gör just nu. Efter ett efterlängtat spinningpass på TK, mat och ett långt bad känns det perfekt. Kanske att konserten imorgon, lägret i helgen och höstlovet nästa vecka gör att det är ännu bättre.

Ett lov är precis vad jag just nu behöver. En vecka att stanna upp (eller fortsätta framåt) och göra det där som jag i vanliga fall inte riktigt hinner med. Så..

-Jag ska städa mitt rum på riktigt och inte bara plocka undan, utan verkligen rensa skrymslen och vrår.
-X antal träningspass på TK ska planeras in.
-Jag ska jobba med Ellan på Spenshult ett par dagar.
-Plugga matte och spanska inför proven v 45 o 46.
-Träffa massa goa människor.
-Sova, och mysa runt i mina mysbyxor.
-Passa Prins Hugo

~Tudeluu

Kommentarer

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!