Låång dag

Slutet på en lång lång dag. Så lång att det känns som om imorse var igår.. hmpf.
Skolan slutade direkt efter Kennys minnesstund men trots den extra halvtimman har jag haft fullt upp heela dagen. Först faddersamling på Px. Anders var där och snackade lite och teologi har nog aldrig varit så kul :D  Han pratade om synoptiker och förklarade även en del om hur judendomen och den krista tron hänger ihop. Vilket var himlans bra eftersom det var precis vad jag undrade efter Thomas religion-lektion innan idag. Efter det cyklade jag som attan till Sture för rep med Cantabile. Kändes som en igenom-stressad repetion med målet att hinna med så mycket på så lite tid som möjligt. Pouuh! Och nu sitter jag här och har nyss skrivit färdigt spanska-uppsatsen om min framtid (Voy a viajar en todo el mundo bla bla..) blir kanske inte precis sådär perfekt, men endå okej hoppas jag. Och ska snaaart sova, för jag är faktiskt ganska trött :)

Kommentarer

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!