Dan före dan före dan före dan ovs..

Nu känns julen närmare än någonsin och det känns både mysigt och panikslaget. Jag har inte köpte en enda julklapp än, tiden fram till jul kommer gå svusch! och sedan står jag där på julafton utan julklappar till en enda. Hmpf, jag får nog se till att skriva ett glöm-ej-utropstecken sisådär varje vecka framöver i min kalender, men framför allt planera vad jag ska ge till alla härliga människor som står på min lista. För finns det något roligare än att ge bort en julklapp som passar perfekt? -Nää jusste!

Hur som helst så är det julstämning hos familjen Bergman idag så att det smäller om det. Hela huset luktar pepparkakor och mamma har både gjort julkorv och senap samtidigt som det spelas julmusik. Härligt!

Btw, så är detta inlägg nummer 50 (!!) det känns absolut inte som om jag skrivit hela 50 stycken mer eller mindre vettiga inlägg. Men där ser man ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!