brist på motivation

Nä! nu är jag:

- arg                    -ghaa!
- trött                  -har sovit på tok för lite den senaste tiden..
- besviken         -på mig själv, vart försvann min självdisciplin?!

Som om inte det vore nog så är jag mer eller mindre irriterad på allt och alla (en släng av premenstruellt syndrom förmodligen.. ;) och det känns som om tiden rinner iväg. Jag får inte riktigt grepp om minutrarna, timmarna, dagarna. Dessutom så har jag nog tappat en del av motivationen. Viljan att prestera och visa vad jag kan. Att jag kan.

Nä, nu ska jag släppa allt för en stund och göra något annat. So-arbetet får helt enkelt vänta. Thomas får säga vad han vill..

~Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!