Hola palabras extrañas!

Jag är riktigt grym på att planera. Så är det bara. Jag är riktigt grym på att planera allt -stort som smått- i min kära kalender. Allt från träningspass till läxor och att måla naglarna. Mitt stoora problem är däremot att det aldrig riktigt blir som jag planerat. Att jag ofta hoppar över det och dethär. Och just precis så är det som jag gjort med mitt spanskaprov som jag har på torsdag. Redan för två veckor sedan står det var och varannan dag att jag ska öva på glosorna så att det inte skulle bli så stressigt de sista dagarna. Tror ni att jag pluggade spanska? Nejdå, det sköts upp. Framåt och framåt tills idag, tre dagar innan provet. Great!  Så nu sitter jag här och funderar.. är det verkligen möjligt att lära sig 60 -mer eller mindre okända- glosor på tre dagar?

Oh varför i hela friden ska man kunna säga "hon kan förtrolla folk till grodor" på spanska?

Kommentarer
Postat av: vexy

tack så jättemycket.

den kommentaren gjorde min dag :)

2008-11-11 @ 16:38:35
URL: http://vexy.blogg.se/

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!