Experimentdag och besök i stan

Idag har jag lärt mig två saker:
-Kattegatt verkar inte vara bra. Dock inte riktigt lika illa som jag tidigare trott.
-Klaga inte om hur Kattegatt ser ut för någon elev eller personal. Ett väldigt känsligt ämne..

Var då på Kattegatt på experimentdag som det så fint kallades. Vi gick runt till olika stationer och fick bland annat göra knallgas, prova vår reaktionsförmåga och räkna ut hur rätt Barbies proportioner egentligen är. Visste ni till exempel att Barbie skulle ha två meter långa ben om hon var människa? 

Sedan bar det av till staden med Martina och Sophie. Vi gled runt i olika affärer tills Martina och Sophie insåg att de var sugna på Kinamat och att Lunchbuffén bara hade öppet i en halvtimma till. Vi drog till New Shanghai, dom tog för sig och sedan så satt vi där i en timma och en halv. Vi pratade pratade pratade och jag undrar vad de vid bordet jämte vårt trodde om oss. haha. Sedan gick vi tillbaka inåt stan och tittade runt lite mer. Jag köpte ett par ballerina -oh ja, helt fel säsong, I know- för jag kunde helt enkelt inte låta bli att köpa dom som var så fina. Dessutom så var det mega-rabatt eftersom de kostat 249:- och de nu bara kostade  49:- Ett kap är vad jag skulle kalla det ;) Vi drömde oss bort bland killparfymerna på Kicks och hann även med en till sväng till HM. En lång dessutom. I det stora provrummet stod jag och Sosso ett tag och larvade oss medans Martina provade kläder. Haha ;)






     

Kommentarer

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!