One of the two ordinary days of my week

Hmpf, min uppdatering de senaste dagarna har inte precis varit kalasbra. Inte alls bra faktiskt. Jag har helt enkelt inte haft tid, och hade jag möjligvis en liten stund över gick den till att bara vara. Jag tänker inte skriva någon lång berättelse om min helg, men jag har bland annat:
- Passat den söta, snälla, trotsiga och snart treåriga Ebba. Hon sov över och jag fick äran att dela säng med denna prinsessa, som i sömnen förvandlas till en proppeller.
- Varit på stan med Pappa och köpt Sverigas (och antagligen österrikes) snyggaste skidor! ska dock bli julklapp så om ni frågar mig om detta imorgon så minns jag inte..
- Haft myskväll med pannkakor och godis tillsammans med Johanna o Maia. 
- Tillbringat en hel söndag med att i sista minuten skriva ett helt arbete om världsreligionerna. Hann även med att börja fundera på om man skulle bli Buddhist.. ;)

Idag efter skolan har jag däremot inte gjort någoting vettigt. Först hade jag tänkt att gå ut och fota lite i det fina vädret. Men nej -då börjar det skymma innan jag ens hunnit hem. Istället slängde jag mig i soffan med glögg och tittade på Gossip Girl från igår. Sedan så bytte jag plats till datorn och tittade på två av de tre nya avsnitten från Andra Avenyn  Myys..

Och nu så sitter jag här och funderar på varför målare har vita byxor. Fråga mig inte varför jag gör det, för jag har ingen aning. Det enda jag vet är att de egentligen borde ha spräckliga byxor.. det vore ju endå det smartaste. Haha :) 

Egentligen borde jag skriva om den härliga veckan jag
har framför mig. Men nu ska vovven ut i kylan.
Så det får helt enkelt bli sedan.

~Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!