Tippelitoppen-dag ;)

En toppendag är precis vad det är idag. För, det kan inte bli mycket bättre när man börjar morgonen med att träna. Jag vaknar på ett helt annat sätt, och håller mig sedan dunderpigg hela dagen. Kanonbra!  Idag var spinning på schemat, ett distanspass på 45 minuter närmare bestämt och det kändes riktigt bra :)

Dagens andra höjdpunkt, var precis innan lunch. Då jag insåg att jag faktiskt inte är så dum som jag innan trott, kanske till och med smart?  Att roten ur a upphöjt till tre delat på a är det samma som roten ur a gånger a gånger a delat på a, vilket i sin tur blir roten ur a upphöjt till två som är lika med a. Jä! Att det sedan också var roligt är ju huur bra som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!