Shala la la

Igår var det ingen bra dag punkt. Så därför ska jag se till att denna dagen blir mycket bättre! Nu sitter jag här med ett stort glas te och fixar & donar lite innan jag  -alldeles ensam . i mörkret . utan reflexer . oups- ska cykla till Sture för rep med kören. Ska bli himla kul att träffa alla goa sångfåglar igen. Känn som om det var länge sedan.. även om det bara gått en vecka. Men det känns också en aning nervöst. För det första är det idag den dagen då man ska kunna alla jul- och lucialåtar utantill. Redan? kan man tänka, men egentligen är det inte så konstigt eftersom det bara är knappt tre veckor kvar tills allt jul-stök med kören sätter igång. Då är det:
-två julkonserter på Hstd Teater.
-två luciakonserter för fångarna på fängelset
-luciakonsert för Vänskapsbröderna. vilka dom nu är?
-tre luciakonserter i Imanuelskyrkan
-luciakonsert på Skattemyndigheten

Fullt upp, och jag hoppas att jag är en kanonbra Staffan, haha.

Nej, nu ska jag läsa igenom några texter jag är osäker på,
dricka upp mitt te och ge mig ut i mörkret.

~Ninja B ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!