Myskväll hos F o C

Hm. Nu sitter jag här med en förbaskad träningsvärk i axlarna och skulderbladen. Varför? Joo, just för att jag igårkväll freakade loss med en  kontroll i var hand framför en tv-skärm och boxades som aldrig förr - rakt ut i luften. Och om jag får säga det själv, så var jag faktiskt riktigt riktigt grym. Kanske inte i klass som Rocky Balboa, men inte långt därifrån! ;)

Något som jag däremot inte kan skryta om är mina kunskaper i Wii-golf. haha. De första hålen klarade jag galant och Fredrik var väldigt imponerad över hur jag kunde hålla jämna steg med honom. Med tanke på att han övat en hel del, och att det var färsta gången för mig. Men sen gick det snett. Av någon anledning så tappade jag koncentrationen helt och det slutade med att jag fick slå sammanlagt 13 slag för att nå hålet. Ajdå xD

Hur som helst så blev det en väldigt lyckad kväll med Wii-spelande, en match Monolpol och en väldans god vegetarisk lasagne som jag och Ellan lagat. mums!

Btw,
Följ min blogg med bloglovin vetja ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!