Nattdammsugning

Trodde jag verkligen att jag skulle hitta allt jag ville hitta idag på stan? Ja, faktiskt. Men tyvärr så blev det inte så. Vilket betyder att jag måste ner igen imorgon för att jaga julklapp till min min söta kusin och till min daddy.  Ghaa!  Inte särskilt lockande, eftersom allt folk retade skallen av mig idag. Hur katten kan man ens tänka tanken på att kliva rakt ut i gatan utan att se sig för? Hur många galningar som helst gjorde det idag PRECIS framför mig när jag kom svishande på min cykel. Osmart, hörru!

Nä, nu ska jag städa färdigt på mitt rum. Bara dammsugning och hyllorna som ska dammas, sedan är jag klaaar! En kompis kallade det nattdammsugning ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!