Don't panic!

Jag vet inte om det vara är mig det är fel på, eller om det blir såhär för alla. Det är nämnligen så att när jag städar mitt rum så kommer jag alltid till en stund då det är mycket stökigare än när jag började. Allt som inte ska slängas i soptunnan men som jag inte vet vart jag ska lägga, hamnar i högar på golvet. Och bara för att jag inte orkade städa fördigt mitt rum i gårkväll/natt så är det just så som mitt rum är nu. Kanske fin ordning i lådorna men ingen annanstans. ghaa.. Det är något som jag måste ta tag i i eftermiddag eller  ikväll kanske, bara jag blir färdig. Men något roligt med att städa ordentligt och sortera överallt är att man hittar roliga/udda saker. Igår hittade jag till exempel två stycken toarullar, ett par trasiga solglasögon från Coronado, en knepig sorts klämma till håret, en bikini-underdel och en såndära papplåda med servetter i som jag släpade hem från hotellet i LA. Tadaa!

Idag har jag slöat ända sedan jag gick upp, förutom att jag börjat sminka mig så smått. Om en liten liten stund tänkte jag ta en promenad på Chico. Sedan bär det av till stan för att trängas med alla andra som panik-shoppar julklappar. Det är den 22 idag!! och jag har mer än hälften kvar, ouuups.. Jag har nog aldrig varit så sen som i år, aldrig. Så idag ska jag flänga runt och se till att jag blir färdig, inte sååå kul att ha kvar det till imorgon.

pusshej
~Linnea

Kommentarer
Postat av: johanna

Jag shoppade faktiskt alla julklapppar jag med idag :) väldigt skönt att äntligen ha det gjort. Och stackars Chico om du gick en promenad PÅ honom :P

2008-12-22 @ 19:24:04

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!