Julfest x2, ett Luciatåg och mängder av plugg

Jag är trött. Och inte bara trött utan Trött med stort T. Igår var det en underbar julfest med goa männsikor. Skuniks julfest is the shit! ;D  Sedan har dagen varit packad till max. Efter sannarp åkte jag hem snabbt för att äta och sedan bar det av till Immanuelskyrkan och rep inför Luciakonserten vi hade klockan fyra. Sedan i ilfart hem för att slänga mig i duschen och göra mig klar för julfest -denna gång bland pensionärer.


Alice, jag, Amelia, Anna, Matilda, Cissi, My, Sara och Hanna <3

Så nu sitter jag här och undrar hur f'n jag ska hinna plugga denhär helgen. Jag borde verkligen, men hur ska jag hinna med det? Imorgon är det två konserter, klockan fyra och sex, och jag hade tänkt att ta en riktig sovmorgon för att vara så laddad som möjligt. Men, antagligen så blir det att gå upp och plugga. För jag har en muntlig redovisning på måndag att göra fördigt, ett spanska- och ett mattetest på tisdag plus att man ska lämna in svaren på kemi-instuderingsfrågorna och en engelskainlämning på onsdag som jag inte ens hunnit börja på. Bra framförhållning Linnea!! eller inte.. 
 
Trött och en aning stressad

~Linnea


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja de va najs på julfesten :D

2008-12-07 @ 22:10:04
URL: http://linneahilje.blogg.se/
Postat av: matilda ;D<3

det var riktigt kul asså ;D snyggingbild dårå !

2008-12-09 @ 13:34:10
URL: http://matiildus.blogg.se/

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!