Torsdag

Vilken underbar morgon! 
Ehhr.. eller inte.

Nu sitter jag här halvt påklädd och har precis ätit frukost.  Om lite mindre än en timma kommer Simone (med päron och bil) och hämtar upp mig så att vi slipper åka buss till badhuset. Tack! Det gjorde verkligen min dag, för i stället för att dra på sig alla kläder och promenera ner till Österskans så kan jag sitta här och slöa en stund till. Som sagt är det badhuset som gäller idag, och det kommer bli den mest onödiga skoldagen ever. Vi börjar där klockan tio och slutar sedan efter tre timmars badande. Dessutom ska varken jag eller Simone bada så det blir till att sitta där och glo på alla glada och plaskande. Så det känns inte sådär himla lockande att åka dit bara för att.

Sedan idag är det stan och tjingtjong-mat med ett gäng härliga tjejer, läsning med konfirmanderna och sen också kvällsfika hos Fidde och Callan. mys!

Tjing-tjong!
~Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!