Onsdag

Jag har nästan lite panik. Panik och oro att julen inte kommer bli så som jag skulle vilja ha den. Ska jag vara ärlig så hade jag likaväl kunnat hoppa över allt julfirande i år, för hur roligt är det egentligen att fira en jul utan julstämning? utan det dära pirret i magen för vad som ska gömma sig i paketen och utan längtan till den stora dagen. Det är bara en vecka kvar till julafton, jag har knappt köpt en enda julklapp och jag längtar inte. Inte alls.

S å  j u s t  n u  ä r  d e t  b a r a  e n  s a k  j a g  ö n s k a r  m i g .
O c h  d e t  ä r  p i r r  i  m a g e n ,  j u l k ä n s l a  o c h  e n  l ä n g t a n  
s o m  b a r a  e t t  b a r n  k a n  h a . .


Jag har varit dålig på att uppdatera på sista tiden,
men jag har inte haft varken inspiration eller lust.
Så det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!