Första december

Idag är det den första december. Den första av de enda 24 dagarna innan julafton. Det är inte riktigt klokt egentligen. Känns mer som om det är oktober eller något. Vart tog hösten vägen?!

Om sisådär två vekor sätts betygen så nu gäller det att fjäska ordentligt och visa sig på sin bästa sida tills dess! hmpf.. Tror nog tyvärr inte att det kommer bli så stor skillnad mot mot i våras mer än ett MVG i hemkunskap. Men man vet aldrig. Man kan ju alltid hoppas att spanskaprovet gått kalasbra och att Mali är nöjd med mina kemikunskaper.

Hur som helst så började jag denna dag med att besöka stan med Mamma. Köpte julklapp till Fredrik, en top/tunika till julfesten på fredag och så bytte jag kalendern som jag köpte igår, eftersom det saknades flera sidor lite här och där. Inte så bra att planera sitt liv i en kalander där viss dagar och veckor saknas. Så nu skriver jag in födelsedagar och annat som man i förväg redan vet att man ska komma ihåg. Good!

~Linnea

btw, sry för dålig uppdatering. ska bättra mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!